استوری اینستاگرام ابزار قدرتمند بازاریابی

استوری اینستاگرام ابزار قدرتمند بازاریابی

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

استوری اینستاگرام هنر بازاریابی story instagram

به احتمال زیاد استوری اینستاگرام تبدیل به یک ابزار قدرتمند بازاریابی شود

استوری رسانه ای نیرومند و مقرون به صرفه برای ارائه یک تجربه تحقیقاتی همه جانبه میباشد.

اینستاگرام به دنبال این است که راه های بیشتری برای کسب درآمد ازاین پلت فرم و در دسترس بودن مصرف کنندگان ارائه دهد.

این برنامه اشتراک گذاری عکس( هر چند چیزی فراتر از این نیست) اعلام کرد در حال تجربه و آزمایش ویدئوهای تبلیغی در استوری با همکاری برخی از بزرگترین شرکت های تبلیغی میباشد. البته چنین پست هایی با نشانه "اسپانسری" علامت گذاری خواهند شد. مدیر بازاریابی محصول، جیم اسکوایرز در مصاحبه با مجله فورچون به یک دوره ی آزمایشی دو یا سه ماهه قبل از دسترسی کامل به تمامی شرکت های تبلیغاتی فعال اش اشاره کرد.

موضوع مرتبط: آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

ممکن است شما این پدیده را با تبلیغات اسنپ چت مقایسه کنید. با این وجود، اسنپ چت بیشتر با مارک های بزرگ کار میکند و به دنبال این است که تا جایی که ممکن است تبلیغات را ساده و محبوب نشان دهد. همین مساله باعث میشود تا تبلیغات خیلی گران و خیلی سریع باشد. اگر به دنبال رقابت با مارک های بزرگ مانند نتفلیکس، بربری، AT&T، کوکاکولا هستید، باید بودجه زیادی برای تبلیغ در شبکه داشته باشید.با این وجود تبلیغات اینستاگرام در مقابل اسنپچت، برای خدمت به خود خواهد بود و از سیستم قیمت گذاری بر مبنای حراجی و تخفیف استفاده خواهد کرد.

موضوع مرتبط: آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

افرادی که با تبلیغات فیسبوک و اینستاگرام آشنا هستند، راه اندازی و پرداخت تبلیغات ویدیویی درون استوری را کاملا مناسب و آسان می دانند به علاوه شما میتوانید هر کسی را که در فیس بوک یا اینستاگرام شبیه به شماست و فعالیت یکسان دارد هدف قرار دهید.اسکوایر بر این مساله تاکید کرد که توانایی هدف گذاری قدرتمند بر اساس علاقه در فیسبوک، قطعا یک مزیت رقابتی برای اینستاگرام است.

story instagram استوری اینستاگرام هنر بازاریابی

در ابتدا برای هر هدف،  شبکه تنها تبلیغاتی که بیان کردیم را مهیا میسازد. پس هنگامی که این فرمت جدید تبلیغات اجرایی شود، شما میتوانید اهداف در دسترس بیشتری را داشته باشید.هم اکنون که دسترسی به استوری امکان پذیر شده است به نظر می آید که درگیر شدن با تبلیغات در استوری کار مناسبی باشد.

همچنین کمپانی اعلام کرد که تحلیل های موجود درباره ی استوری اکنون در صندوق ابزار کسب و کار (business tool) جای خواهند گرفت و دیدگاه های اصلی مانند رسایی و تاثیرات را به اشتراک خواهد گذاشت. شانس خوبی برای تحلیل های قوی پیش رو است، همانگونه که تخمین زده شد نزدیک به 71 درصد از کسب و کارهای ایالت متحده آمریکا امسال در اینستاگرام تجارت خواهند کرد. این تلاش ها بدون توجه نخواهند بود زیرا 75 درصد از کاربران، بعد از مشاهده یک پست وارد عمل میشوند.

موضوع مرتبط: آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

اگر چه ممکن است این مساله با اسنپ چت یک مساله رقابتی باشد و یا جمعیت بسیار بزرگی را درگیر این مساله کند ولی اینستاگرام روند کسب درآمد را به تعویق نخواهد انداخت.آیا به خاطر دارید که چند سال طول کشید تا اینستاگرام تبلیغات را راه اندازی کند؟ یا چقدر طول کشید تا حالت کسب و کاری اینستاگرام را معرفی کند؟ و اکنون، در طول چند ماه بعد از راه اندازی اولیه، اینستاگرام به دنبال اهرم کردن قدرت استوری است.

این اتفاق غافلگیر کننده ای نیست، زیرا استوری نه تنها فرصت عالی ای برای رسیدن به بزرگترین رقیب اینستاگرام است، بلکه تجربه بزرگ تبلیغاتی را فراهم میکند. از آنجا که استوری از کل فضای صفحه مبایل استفاده میکند، در نتیجه تبلیغات نیز از کل این صفحه استفاده میکند. به علاوه، اگر چه استوری های اسپانسر دار میتوانند از تصاویر استفاده کنند، ویدئوها تبدیل به فرمت انتخابی نه تنها برای تبلیغ کنندگان بلکه برای خود مشتریان و مصرف کنندگان  شده اند.

موضوع مرتبط: آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

پس ترکیبی از تمام صفحه و چند رسانه ای بودن منجر شده است که استوری یک تجربه همکاری واقعا تعاملی باشد. همچنین تفاوتی در همکاری با استوری های اسپانسردار و ارگانیک وجود نخواهد داشت، هر دو بینندگان را قادر به لایک و کامنت و اشتراک گذاری میکنند.

فیسبوک به عنوان کمپانی مولد آن شدیدا تبدیل به فضای تعاملی و ویدیوئی شده است؛ تسلط و تثبیت اینستاگرام در بازار یک فرصت بزرگ را در بازاریابی فراهم کرده است.

تهیه شده توسط تیم ترجمه وبسایت هنر بازاریابی

منبع:entrepreneur

دیدگاه خود را بیان کنید

آدرس ایمیل شما خصوصی باقی خواهد ماند.

دیدگاه ها

  • هیچ دیدگاهی برای این مطلب وجود ندارد.